1. Home
  2. Kalendář
  3. Připomínky a potvrzení
  4. Potvrzení a připomínky klientům

Potvrzení a připomínky klientům

Jak nastavit připomínku a potvrzení?

V detailu události v záložce Potvrzení a připomínky kontaktům (1) lze nastavit automaticky odesílané e-maily či SMS zprávy, a to za předpokladu, že máte u klienta vyplněné požadované údaje (e-mail či tel. číslo).

  • Potvrzení domluvené schůzky (2) – odešle se klientovi v okamžiku uložení události do kalendáře FreshFlow.
  • Připomínka setkání (3) – lze zvolit odeslání 1–2 dny před začátkem schůzky.

Aby byl e-mail či SMS odeslána, je nutné zaškrtnout požadovanou variantu u potvrzení/připomínky (4). Zaškrtnout půjde jen pokud je v detailu klienta vyplněný e-mail či tel. číslo.

Vše můžete ještě před odesláním zkontrolovat v náhledech, případně si text upravit (5).

Odeslaná zpráva (email i SMS) VŽDY obsahuje jméno, email a příp. telefon organizátora události.

Tel. číslo odesílatele v podpisu připomínky/potvrzení

Pokud si přejete, aby v podpisu e-mailu či sms zprávy bylo i Vaše tel. číslo, zkontrolujte, zda jej máte vyplněné v Profilu uživatele.

Nastavení šablony pro potvrzení / připomínky kontaktům

Upravte si defaultní šablonu textu pro potvrzení a připomínky dle svého. Otevřete si Nastavení (1) > Kalendář (2) > Nastavení potvrzení a připomínek a zde lze upravovat texty (3).

Do potvrzení můžete také připojit rovnou pozvánku do kalendáře (4) – ta se klientovi v e-mailu zobrazí jako příloha (ics soubor), po jejímž otevření se vloží událost do kalendáře klienta, případně máte též možnost nastavit si SMS připomínku ke každé události.

Kontrola odeslání potvrzení či připomínky

Zda byla připomínka či potvrzení odeslána, zjistíte v detailu aktivity > karta Potvrzení a připomínky klientům > myší najeďte na přepínač u SMS či e-mailu a zobrazí se Vám datum a čas, kdy bylo odesláno. Pokud odesláno nebylo, nezobrazí se nic.

Jak vidí klient vaši SMS či e-mail

Updated on 29. června 2024
Was this article helpful?