Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v iOS?

1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy)

2. zkontrolujte nastavení synchronizace Kontaktů
Ťukněte na Kontakty > Skupiny > zaškrtněte jen Vše (https://dav.app.freshflow.cz).

3. proveďte manuální synchronizaci
Ťukněte na Kontakty > Skupiny > potáhněte prstem odshora směrem dolů.

POKUD VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK

4. zálohujte kontakty
Návod naleznete zde https://support.apple.com/cs-cz/HT203977

5. vypněte a zapněte synchronizaci kontaktů
Ťukněte v Nastavení > Hesla a účty > https://dav.app.freshflow.cz (Kontakty) > odškrtněte Kontakty. Chvíli počkejte a pak znovu zaškrtněte.

POKUD ANI VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK

6. aktualizujte iOS
Ťukněte v Nastavení > Obecné > Aktualizace softwaru > Stáhnout a instalovat > Instalovat.

7. smažte synchronizační účet
Ťukněte v Nastavení > Hesla a účty > https://dav.app.freshflow.cz (Kontakty) > Smazat účet > Smazat z iPhonu.

8. restartujte iPhone / iPad
Návod naleznete zde https://support.apple.com/cs-cz/HT201559

9. nastavte synchronizaci znovu podle návodu
Návod naleznete zde.

Updated on 25. dubna 2022
Was this article helpful?

Related Articles