Nový kontakt můžete zadat i při přidávání nové aktivity (události) v modulu Kalendář. Do pole Kontakt (1) zadejte Jméno Příjmení telefon a klikněte na Přidat kontakt (2). Tím dojde k vytvoření nového kontaktu do Vaší databáze kontaktů v systému FreshFlow.
Menu a detail kontaktu
Ke každému kontaktu je k dispozici menu kontaktu (1), které zahrnuje karty Aktivity, Úkoly, Dokumenty, Sdílení, Operace s kontaktem a Souhlas kontaktu.
Z tohoto pohledu můžete přímo editovat Komentáře, Vztah ke klientovi a Štítky.
Přidání štítku ke klientovi provedete zvolením šipky (2) a vyberete daný štítek.
Vytvoření zcela nového štítku je možné použitím ikony plus (3).
Zbylé údaje v detailu kontaktu je možné editovat zvolením ikony tužky (4) v horním rohu.
Pokud kliknete na ikonu vlevo dole (5), zobrazí se Vám nabídka Smazat kontakt nebo Manuálně sloučit kontakty.