Karta klienta ve FreshFlow je taková digitální složka každého klienta, ve které naleznete vše, co máte ke klientovi poznamenané, všechny proběhlé i naplánované aktivity a mnoho dalšího.
Historie aktivit
Historie se ve FreshFlow vytváří automaticky – samotným zadáváním aktivit do FreshFlow, a to ať už do kalendáře nebo rovnou do karty klienta. Jakmile aktivitu vytvoříte, automaticky se zaeviduje.

Dále máte možnost zadat výsledek aktivity a případnou následnou aktivitu. Díky tomu máte v Kartě klienta přesný přehled toho, co s klientem bylo dojednáno a co bylo naplánováno.
Do Karty klienta se evidují jak události (schůzky, hovory ..), tak i úkoly, které se daného klienta týkají.
Evidence emailů
Do Karty klienta si můžete přikládat i emaily, které se daného klienta týkají. Emaily můžete přiřazovat vždy automaticky, či manuálně.
Místo složitého dohledávání tak budete mít veškerou emailovou komunikaci přehledně v Kartě klienta.

Dokumenty ke klientovi
Na jednom místě, v Kartě klienta také můžete mít veškeré dokumenty, které se klienta týkají – smlouvy, fotky videa. V jakémkoliv formátu.

Evidence kontaktních údajů a informací o klientovi
Samozřejmostí je přehledná evidence veškerých kontaktních údajů klienta a případných informací, či komentářů ke klientovi.
Můžete vytvářet jak fyzické osoby, tak i firmy, které mají přiřazené fyzické osoby.

BONUS: Jak fungují výsledky a následné aktivity ve FreshFlow?
Ve FreshFlow máte možnost přidat k aktivitám výsledky a následné aktivity.

Jakmile aktivita proběhne, máte možnost přidat k aktivitě jeden z přednastavených výsledků dané aktivity. To Vám zajistí perfektní přehled o tom, jak aktivity dopadly
Následně máte možnost přidat i následnou aktivitu, která se s proběhlou aktivitou propojí.
Pojďme si fungování ukázat na praktickém příkladu: Máte schůzku, řekněme akviziční. Z té vyplyne, že klient chce poslat nabídku. Ve FreshFlow v kartě dané akviziční schůzky zadáte výsledek (např. ) a dále hned následnou aktivitu, v tomto případě Úkol – poslat nabídku.
Tato vytvořená následná aktivita se ihned zobrazí jak v kartě klienta, tak i v seznamu úkolů a kalendáři.
Nemusíte tak evidovat několik aktivit naráz a myslet na to, že je „ještě třeba vytvořit další aktivitu“. FreshFlow to udělá automaticky za Vás.
Mezi aktivitami, respektive jejich kartami, se pak můžete jedním kliknutím proklikávat.