1. Home
  2. Karta klienta ve FreshFlow

Karta klienta ve FreshFlow

Karta klienta ve FreshFlow je taková digitální složka každého klienta, ve které naleznete vše, co máte ke klientovi poznamenané, všechny proběhlé i naplánované aktivity a mnoho dalšího.

Historie aktivit

Historie se ve FreshFlow vytváří automaticky – samotným zadáváním aktivit do FreshFlow, a to ať už do kalendáře nebo rovnou do karty klienta. Jakmile aktivitu vytvoříte, automaticky se zaeviduje.

Dále máte možnost zadat výsledek aktivity a případnou následnou aktivitu. Díky tomu máte v Kartě klienta přesný přehled toho, co s klientem bylo dojednáno a co bylo naplánováno.

Do Karty klienta se evidují jak události (schůzky, hovory ..), tak i úkoly, které se daného klienta týkají.

Evidence emailů

Do Karty klienta si můžete přikládat i emaily, které se daného klienta týkají. Emaily můžete přiřazovat vždy automaticky, či manuálně.

Místo složitého dohledávání tak budete mít veškerou emailovou komunikaci přehledně v Kartě klienta.

Dokumenty ke klientovi

Na jednom místě, v Kartě klienta také můžete mít veškeré dokumenty, které se klienta týkají – smlouvy, fotky videa. V jakémkoliv formátu.

Evidence kontaktních údajů a informací o klientovi

Samozřejmostí je přehledná evidence veškerých kontaktních údajů klienta a případných informací, či komentářů ke klientovi.

Můžete vytvářet jak fyzické osoby, tak i firmy, které mají přiřazené fyzické osoby.

BONUS: Jak fungují výsledky a následné aktivity ve FreshFlow?

Ve FreshFlow máte možnost přidat k aktivitám výsledky a následné aktivity.

Jakmile aktivita proběhne, máte možnost přidat k aktivitě jeden z přednastavených výsledků dané aktivity. To Vám zajistí perfektní přehled o tom, jak aktivity dopadly

Následně máte možnost přidat i následnou aktivitu, která se s proběhlou aktivitou propojí.

Pojďme si fungování ukázat na praktickém příkladu: Máte schůzku, řekněme akviziční. Z té vyplyne, že klient chce poslat nabídku. Ve FreshFlow v kartě dané akviziční schůzky zadáte výsledek (např. ) a dále hned následnou aktivitu, v tomto případě Úkol – poslat nabídku.

Tato vytvořená následná aktivita se ihned zobrazí jak v kartě klienta, tak i v seznamu úkolů a kalendáři.

Nemusíte tak evidovat několik aktivit naráz a myslet na to, že je „ještě třeba vytvořit další aktivitu“. FreshFlow to udělá automaticky za Vás.

Mezi aktivitami, respektive jejich kartami, se pak můžete jedním kliknutím proklikávat.

Updated on 4. července 2025
Was this article helpful?