Otevřete si Nastavení > karta Nastavení úkolů.
Zobrazovat dokončené úkoly / projekty (1) – v seznamu úkolů se budou dále zobrazovat i dokončené (splněné/zrušené) úkoly či projekty
Viditelnost ukončených úkolů (2) – zde si nastavte počet dní, po jaký se Vám budou splněné úkoly zobrazovat v modulu Úkoly.
Výchozí priorita úkolu (3) – nastavte si prioritu, se kterou se budou nové úkoly automaticky vytvářet.
Při hromadném vkládání opakovat poslední hodnotu (4) – při vytvoření úkolů pomocí „Zadat úkoly“ se automaticky uloží u dalšího úkolu hodnota z prvního řádku (úkolu) v poli Klient, Řešitel a Projekt.
Zobrazit úkol v kalendáři (výchozí hodnota) (5) – nastaví zobrazování úkolů v kalendáři, pokud u jednotlivého úkolu nezaškrtnete jinak
Zobrazovat dokončené úkoly v kalendáři (6) – po splnění či zrušení se budou dále v kalendáři úkoly zobrazovat
Barva pro označení priority a styl označení priority (7) – vyberte z předdefinovaných, jak se bude v kalendáři zobrazovat priorita u úkolů.