Podpora systému zahrnuje nápovědu a online podporu, která je k dispozici od pondělí do pátku od 9 hod. do 17 hod. Položit otázku však můžete kdykoliv. Dále můžete využít podrobné návody.
Podporu spustíte kliknutím na chatovací ikonu (1) > otevře se Vám chatovací okno (2), kde najdete historii starších konverzací a můžete zahájit novou konverzaci.
Pokud na Homepage kliknete na Návody (3), budete přesměrováni na help.freshflow.cz, kde se nachází návod k systému. Přímo na homepage máte také sekci „Často kladené dotazy“ (4).
Pokud nenajdete odpověď na Váš dotaz, pak neváhejte a klikněte na ikonu chatu a pošlete nám zprávu nebo zašlete email na support@calendee.cz
V okně pro zahájení konverzace vidíte pracovníky, kteří jsou připraveni Vám pomoci vyřešit potřebné. V dolní části okna můžete zadat Váš dotaz (1). Kliknutím na ikonu sponky (2) můžete přidat print screen obrazovky a pomoci tím k urychlení řešení. Dotaz odešlete kliknutím šipku (3).
Váš dotaz je okamžitě doručen pracovníkům online podpory, kteří Vám co nejrychleji odpoví.
V okně konverzací kliknutím na konverzaci (4) zobrazíte historii konverzace a můžete v konverzaci pokračovat. Okno podpory zavřete kliknutím na ikonu křížku (5).