1. Home
  2. Mobilní aplikace a synchronizace
  3. Mobilní aplikace
  4. Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na Androidu?
  1. Home
  2. (nezveřejněné)
  3. JAK NA TO?
  4. Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na Androidu?

Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na Androidu?

  1. Zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, datové přenosy).
  2. Otevřete Nastavení > Aplikace > FreshFlow > Přenesená data > povolte Mobilní data.
  3. Otevřete Nastavení > Aplikace > FreshFlow > Úložiště > a ťukněte na Mazání dat.
  4. Otevřete Nastavení > Aplikace > FreshFlow > Oprávnění > zaškrtněte Telefon a Úložiště.
  5. Přihlaste se do mobilní aplikace FreshFlow.

Pokud výše uvedený postup nepomůže, pak

  1. Otevřete Nastavení > Aplikace > FreshFlow > ťukněte na ODINSTAL. > Chcete tuto aplikaci odinstalovat? > OK.
  2. Stiskněte tlačítko Zapnutí/Vypnutí mobilu > ťukněte na Restartovat.
  3. Otevřete Obchod Play > vyhledejte FreshFlow > INSTALOVAT.
  4. Otevřete Nastavení > Aplikace > FreshFlow > Oprávnění > zaškrtněte Telefon a Úložiště.
  5. Přihlašte se do mobilní aplikace FreshFlow.
Updated on 21. února 2022
Was this article helpful?

Related Articles