1. Home
  2. Mobilní aplikace a synchronizace
  3. Mobilní aplikace
  4. Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na iOS (iPhone)?
  1. Home
  2. (nezveřejněné)
  3. JAK NA TO?
  4. Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na iOS (iPhone)?

Co dělat, když se mobilní aplikace nenačetla na iOS (iPhone)?

  1. Zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, datové přenosy).
  2. Otevřete Nastavení > FreshFlow > povolte Mobilní data.
  3. Vynuťte zavření aplikace (podle návodu https://support.apple.com/cs-cz/HT201330)
  4. Otevřete Nastavení > Obecné > Aktualizace softwaru > Stáhnout a instalovat > Instalovat.
  5. Přihlašte se do mobilní aplikace FreshFlow.

Pokud výše uvedený postup nepomůže, pak

  1. Otevřete Nastavení > Obecné > Úložiště
  2. Otevřete Nastavení > Obecné > Úložiště: iPhone > FreshFlow > Smazat aplikaci > Smazat aplikaci
  3. Restartujte iPhone (podle návodu https://support.apple.com/cs-cz/HT201559)
  4. Otevřete App Store > vyhledejte FreshFlow > INSTALOVAT
  5. Otevřete Nastavení > Freshflow > povolte Mobilní data.
  6. Přihlašte se do mobilní aplikace FreshFlow.
Updated on 21. února 2022
Was this article helpful?

Related Articles