1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy)
2. zkontrolujte nastavení synchronizace Kalendářů
Ťukněte na Kalendář > Kalendáře > HTTPS://DAV.APP.FRESHFLOW.CZ > ZOBRAZIT VŠE, pak můžete případně odškrtnout kalendáře Vašich kolegů.
3. proveďte manuální synchronizaci
Ťukněte na Kalendář > Kalendáře > potáhněte prstem odshora směrem dolů.
POKUD VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK
4. vypněte a zapněte synchronizaci kalendáře, připomínek
Ťukněte v Nastavení > Hesla a účty > https://dav.app.freshflow.cz (Kalendáře, Připomínky) > odškrtněte Kalendáře, Připomínky. Chvíli počkejte a pak znovu zaškrtněte.
POKUD ANI VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK
5. aktualizujte iOS
Ťukněte v Nastavení > Obecné > Aktualizace softwaru > Stáhnout a instalovat > Instalovat.
6. smažte synchronizační účet
Ťukněte na Nastavení > Hesla a účty > https://dav.app.freshflow.cz (Kalendáře, Připomínky) > Smazat účet > Smazat z iPhonu / iPadu.
7. restartujte iPhone / iPad
Návod naleznete zde https://support.apple.com/cs-cz/HT201559
8. nastavte synchronizaci znovu podle návodu
Návod naleznete zde.