FreshFlow Help
  1. Home
  2. Mobilní aplikace a synchronizace
  3. SYNCHRONIZACE – Android, iOS, Apple, Google
  4. Synchronizace do mobilního telefonu
  5. Co dělat, když ....
Searching...

Co dělat, když ....

  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v Androidu?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KalendářůŤukněte na Nastavení > Účty...
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v Androidu?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte zda jste kontakt v mobilu zadali do...
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v iOS?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KontaktůŤukněte na Kontakty > Skupiny...
  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v iOS?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KalendářůŤukněte na Kalendář > Kalendáře...

Oblíbené články

  • Žádost o vymazání osobních údajů
  • Android – synchronizace a její použití v telefonu/tabletu
  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v iOS?
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v iOS?
  • Import z Google kontaktů
© Copyright FreshFlow Systems s.r.o..