Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v Androidu?

1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy)

2. zkontrolujte nastavení synchronizace Kalendářů
Ťukněte na Nastavení > Účty > DAVx⁵ > Spravovat účty > název Vašeho účtu > CalDAV > tři čárky vpravo > Obnovit seznam kalendářů. Dále zkontrolujte zda máte zaškrtnuty kalendáře, které si přejete synchronizovat.

3. zkontrolujte oprávnění aplikace DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > Oprávnění > povolte Kalendář, Kontakty. Dále v „Další oprávnění“ povolte přečíst úkoly a zapsat úkoly.

4. proveďte manuální synchronizaci
Ťukněte na Nastavení > Účty > DAVx⁵ > Synchr.vše.

POKUD VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK

5. odinstalujte DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > ODINSTAL.

6. restartujte mobil
Stiskněte tlačítko Zapnutí/Vypnutí mobilu > ťukněte na Restartovat.

7. nastavte synchronizaci znovu podle návodu, který naleznete zde.

Updated on 25. dubna 2022
Was this article helpful?

Related Articles