FreshFlow Help
  1. Home
  2. (nezveřejněné)
  3. JAK NA TO?
Searching...

JAK NA TO?

  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v Androidu?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KalendářůŤukněte na Nastavení > Účty...
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v Androidu?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte zda jste kontakt v mobilu zadali do...
  • Jak na Androidu vytvořit a zaslat DEBUG soubor?

    Příklad chyby a vytvoření DEBUG souboru Na mobilu/tabletu se Vám zobrazí chybová hláška například (1). Ťukněte na Prohlížet logy (show...
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v iOS?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KontaktůŤukněte na Kontakty > Skupiny...
  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v iOS?

    1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy) 2. zkontrolujte nastavení synchronizace KalendářůŤukněte na Kalendář > Kalendáře...
Prev

Oblíbené články

  • Žádost o vymazání osobních údajů
  • Android – synchronizace a její použití v telefonu/tabletu
  • Co dělat, když se nesynchronizuje Kalendář v iOS?
  • Import z Google kontaktů
  • Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v iOS?
© Copyright FreshFlow Systems s.r.o..