1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy)
2. zkontrolujte zda jste kontakt v mobilu zadali do DAVx⁵ Address book
Ťukněte na Kontakty > název kontaktu > Upravit > Importováno z > musí být DAVx⁵ Address book.
3. zkontrolujte oprávnění aplikace DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > Oprávnění > povolte Kalendář, Kontakty. Dále v „Další oprávnění“ povolte přečíst úkoly a zapsat úkoly.
4. proveďte manuální synchronizaci
Ťukněte na Nastavení > Účty > DAVx⁵ Addrress book > Synchr.vše.
POKUD VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK
5. zálohujte kontakty
Ťukněte na Kontakty > Další > Import/Export > EXPORT: Exportovat do úložiště > EXPORTOVAT > Exportovat kontakty z > DAVx⁵ Address book > OK
6. odinstalujte DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > ODINSTAL.
7. restartujte mobil
Stiskněte tlačítko Zapnutí/Vypnutí mobilu > ťukněte na Restartovat.
8. nastavte synchronizaci znovu podle návodu, který naleznete zde.