Co dělat, když se nesynchronizují Kontakty v Androidu?

1. zkontrolujte, zda máte povoleno připojení k internetu (WiFi, Datové přenosy)

2. zkontrolujte zda jste kontakt v mobilu zadali do DAVx⁵ Address book
Ťukněte na Kontakty > název kontaktu > Upravit > Importováno z > musí být DAVx⁵ Address book.
3. zkontrolujte oprávnění aplikace DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > Oprávnění > povolte Kalendář, Kontakty. Dále v „Další oprávnění“ povolte přečíst úkoly a zapsat úkoly.

4. proveďte manuální synchronizaci
Ťukněte na Nastavení > Účty > DAVx⁵ Addrress book > Synchr.vše.

POKUD VÝŠE UVEDENÝ POSTUP NEPOMŮŽE, PAK

5. zálohujte kontakty
Ťukněte na Kontakty > Další > Import/Export > EXPORT: Exportovat do úložiště > EXPORTOVAT > Exportovat kontakty z > DAVx⁵ Address book > OK

6. odinstalujte DAVx⁵
Ťukněte na Nastavení > Aplikace > DAVx⁵ > ODINSTAL.

7. restartujte mobil
Stiskněte tlačítko Zapnutí/Vypnutí mobilu > ťukněte na Restartovat.

8. nastavte synchronizaci znovu podle návodu, který naleznete zde.

Updated on 25. dubna 2022
Was this article helpful?

Related Articles