1. Home
  2. FAQs
  3. FAQ – další tipy a triky

FAQ – další tipy a triky

Chyba: Vypadá to, že se něco porouchalo.
Při zobrazení této hlášky klikněte na OK. Poté zobrazí-li se „Session vypršela, prosím přihlašte se…“ klikněte na login.
Dojde k automatickému načtení a znovu přihlášení do systému. Pokračujte v práci.
Je možné do systému synchronizovat Google Kalendář?
S ohledem na to, že používání citlivých údajů na veřejných serverech představuje bezpečnostní riziko, tak není synchronizace se službami Google podporována.

Zobrazit Google kalendář můžete v systému za pomocí funkce Importované externí kalendáře. Více informací naleznete zde.

TIP: Do nativního kalendáře v mobilu můžete nastavit synchronizaci systému, Google Kalendáře a kalendáře z dalších systémů.
Co dělat, když se nedaří přihlásit do systému?
1. Zkontrolujte zda v prohlížeči zadáváte správnou adresu serveru;

2. zkontrolujte zda zadáváte správně přihlašovací údaje a heslo;

3. potřebujete-li, pak si vytvořte nové přístupové heslo podle návodu zde;

4. zkuste spustit systém a přihlásit se v jiném prohlížeči např. Chrome, Firefox, IE, Edge…;

5. zkuste se přihlásit v anonymním (inkognito) okně viz. 1.1 FAQ – spuštění v prohlížeči;

6. kontaktujte podporu na support@freshflow.cz.
Do jakých systémů lze synchronizovat kalendář systému
Aktuálně můžete synchronizovat kalendář systému do MS Outlook 2013, do kalendáře ve Windows 10 a v MacBooku, do mobilu a tabletu (Android, iPhone).
Structure symlink jednatele
Jste-li jednatel/-ka, tak máte automaticky nastaven symlink, a proto máte automaticky náhled do kalendářů a kontaktů všech kolegů. Nastavení poznáte tak, že např. v modulu Kalendář > Moje struktura > je Vaše jméno zobrazeno před jménem firmy.
Updated on 1. března 2024
Was this article helpful?

Related Articles