1. Home
  2. Nastavení
  3. Nastavení uživatele

Nastavení uživatele

V modulu Nastavení uživatele je možné zobrazit a upravit svůj profil v systému. Nastavit si vzhled systému, zobrazení a rozsah kalendáře dle svých preferencí. Dále spravovat svá hesla a zobrazit historii aktivit daného uživatele.

Klikněte v levém panelu na modul Nastavení (1) a otevře se Vám okno Nastavení uživatele (2).

Profil uživatele

První možností je Profil uživatele (1). Zde je možné upravit údaje o uživateli (telefon, hlavní kancelář, adresy, atd.). Pokud kliknete na ikonu se svými iniciály (2), lze následně vložit fotografii či obrázek přímo z Vašeho PC.

Dále je zde možné nastavit jakým způsobem budete pracovat s kontakty (3) (funkce jen pro oprávněné uživatele):
Výběrem možnosti „Jen já sám“ uvidíte jen své kontakty, které si do FreshFlow vložíte nebo které vám někdo nasdílí.
Druhou možností je „všichni ve firmě“ – uvidíte (a můžete pracovat s) kontakty v celé struktuře pod vámi.

Nastavení vzhledu

V Nastavení vzhledu a moduly (1) je možné přizpůsobit si zobrazení systému – Zobrazení určitého počtu záznamů, který se zobrazí na jedné straně, Formát zobrazování data a času (2).

Nastavení ikon (3) – vyberte, zda si přejete ikony na levé liště (Kontakty, Kalendář, atd.) zobrazit velké i s popiskem nebo jen malé ikony bez popisků.

Obnovení původních hodnot (4) – Obnovit pozice oken a panelů (pokud jste si nastavili jinak) nebo rovnou Obnovit základní nastavení FreshFlow (vrátí na defaultní hodnoty)

Notifikace

Připravujeme….

Nastavení kontaktů

V tomto kroku si lze nastavit podobu některých dat zobrazovaných v modulu Kontakty.

Nastavení kalendáře

V Nastavení kalendáře lze vypnout a zapnout zobrazení názvů aktivit v kalendáři (1) nebo si přizpůsobit rozsah zobrazení kalendáře od – do určité hodiny (2).

Zapnout zrychlený výběr aktivit (3) – nový způsob zadávání aktivit do kalendáře -> nemusíte vyplňovat Druh aktivity a Aktivitu zvlášť. Lze takto zadávat i úkoly.

Délka časvého intervalu kalendáře (4) – zvolte si, zda chcete kalendář vidět po 15, 30 či 60 minutách.

Připomínky a potvrzení schůzky klientům (5) – šablony – zde můžete editovat text šablon, které následně odchází klientům, pokud si zadáte potvrzení či připomínku u aktivity.

Odkaz pro export kalendáře (6) zase využijete v případě, že potřebujete data z kalendáře v PO zálohovat či propojit s jiným kalendářem.

„Změnit svůj obor“ – tuto funkci mají k dispozici pouze oprávnění uživatelé a jedná se o změnu aktivit v kalendáři (tzv. číselníků). Pokud se pro změnu oboru rozhodnete, všechny stávající aktivity v kalendáři (a též v kalendáři všech uživatelů ve vaší struktuře) budou přeměněny na „Ostatní“.

Nastavení úkolů

  1. Viditelnost ukončených úkolů – pokud si přejete zobrazovat ukončené úkoly jen po nějakou dobu od jejich ukončení, nastavte zde.
  2. Pokud vkládáte více úkolů za sebou – lze si zapnout „opakovat poslední hodnotu“ – tzn. bude automaticky vložen ten samý kontakt (klient) a případně projekt, do kterého se úkoly vytváří.
  3. Výchozí priorita úkolu – lze si nastavit, co má být defaultně vyplněné.
  4. Zobrazovat dokončené úkoly/projekty – pokud v modulu úkoly chcete mít trvale zobrazené i již ukončené úkoly/projekty – zaškrtněte tuto možnost.
  5. Zobrazit úkol v kalendáři – nastaví vám výchozí hodnotu u nového úkolu (lze pak u jednotlivých úkolů upravovat individuálně)
    Zobrazovat dokončené úkoly v kalendáři – opět lze nastavit jako výchozí hodnotu a případně individuálně upravovat v detailu jednotlivého úkolu
  6. Priorita – nastavte si barvu a styl označení priority v úkolu – projeví se následně v úkolech zobrazených v kalendáři.

Správa hesel

Ve Správě hesel (1) je možné vidět seznam dosud vytvořených hesel (pro mobilní zařízení a synchronizaci) (2), vytvářet nová hesla (3) nebo mazat stávající (4).

Více informací o vytvoření hesla pro synchronizaci naleznete ZDE.

Správa skupin (aliasů)

Správa skupin – zde je možné vytvářet nové skupiny (1) či editovat stávající (2). Pro editaci rozklikněte danou skupinu (2), otevře se Vám dialogové okno Správa skupiny (3). Zde upravíte požadované, přidáte spolupracovníky a viditelnost (4) a dáte Uložit. Pokud si přejete skupinu smazat, klinete na ikonu tří čar vlevo dole (5) a zvolíte Odstranit.

Historie aktivit

V záložce Historie aktivit lze zjistit, co přihlášený uživatel v systému editoval, kdy byla úprava provedena (datum a čas). Při rozbalení znaku plus (1) u jednotlivé aktivity se zobrazí záznam původní a nové hodnoty (2).

Updated on 25. srpna 2023
Was this article helpful?